Pages

January 22, 2011

terbaek!

hahaha..aku sudah di KL...seyes... lau nak cite pengalaman aku dri kluang sampai kL... mmg x abes r an.. sowang2... bawak beg besar... pergi Kl... semata2 nak tuntut ILMU...
sebab tuh larh post aku kali ni TERBAEK...hahaha;p
~
~
~
cewaah... 16.01.2011...
bgun pagi2... kemas2 beg2... uhhh.. dari 3 beg aku kene usahakan supaya jadi 2 beg jep... kemas2 punye kemas.. dpt gak kurangkan menjadi 2 beg...huaaa;p hebat2... syabas bebeh!
uh.. agak risau sebab ta wat medical check up n ta byr yuran g... asyik tnye zaty.. zaty pun naek pening layan aku..wakaka.. thnx yep my freen!!;p
macam2 masalah... huhu.. tpi aku settle baek2 dengan bntuan cik zaty nan mr kay!
aku selamat smpi ke destinasi... even bus tuh slow motion jep an..haha..aku cam nak tlong drvie kan..hahaha;p
yang penting selamat smpi..amin.. thnx again to zaty n kay kerana pickup aku kt bukit jalil yang sesak nak mmpus!;p
~
pastu jalan2... ape lagi.berjimba2... haha..setelah hmpir setahun x jumpe diowng..huh!... besh wooo... g mkan!.karok jap..lepas gian..hahaha;p
smpi hstel masing2 da penat...huuhuu..lepak2 jep...;p~
~
~
~
~
17.jan.2011...!
huhu..tarikh keramat tuh.. tarikh aku menjejakkan kaki di UNIKL!!
as a student... be4 nih dengar je name tuh.. n be4 ni aku mmg nak smbung.. sekarang nih rezeki aku dapat smbung stdy.. hope aku dapat loan mara tuh..
hope semua berjalan lancar...:)
huhu..tukar cause!!
itu penting. cause cam x kene jep larh an..lepasan dip mekanikal amek bisnes??
huuhhh.. tak ptut.. semua berjalan lancar..
so stat tuh larh aku bergelar STUDENT uniKL!:)
~
~
~
kehidupan di KL..mmg berbeza dengan kluang..huuu;p
sara hidup nan kos yang tinggi... aku akan berusaha tuk mengurangkan kos hidup..hehehe;p
makan sekali jep.. bawu leyh kurus... sebab nak kene berjalan dr hstel pastu redah lrt pulak pastu kene jalan lagi smpi kampus..pergh...bukan nak ckp r... lame2 aku kurus...hehehe;p
~
~
~
huu..mate da nantok.. tgn da penat...
hehee.. nak bgtau td kelas pertama aku..not bad larh an..hehehe:)
buleyh masuk lagi stdy2 nih..hehe;p
~
~
hope semua berjalan lancar.....amin:)
btw....
thnx to zaty n family coz bg pinjam wifi...leyh update blog!
hahaha:)
~
~
~
nutnytes!
: iedaorked :

1 comment: