Pages

January 13, 2011

last memory wif u all :)

assalamualaikum....huuu:)
~
1st of all.. aku rase sedey sebab ari ni ari last aku kat AA FIre tersayang... da bnyak yang ak pelajari kat aa fire.. rase sayang na tgglkan aa fire.. huuu.tpi apekandaya... cita2 mesti diteruskan demi mase depan..yeaaah... hope semua nye berjalan lancar lepas nih...
1st nak ucap terima kasih banyak2 kepad big boss aku... EN Azizi.. Diatas sokongan nan peluang yang diberikan kepada aku selama ak bekerja dengan nye.. bnyk ilmu yan aku dapat.. akan ak praktikkan.. amin:)
~
2nd nak wish kat :
Zah...
semoga sihat2 selalu.. jage keje baek2.. jage akaun baek2... heee.. pasni kene perah otak larh an... sebab nak wat akaun..hahaha;p so ak doakan ko leyh wat..chaiyok2... aku tau ko leyh wat...
kawen t jgn lupe jmput erk.. lau ta jemput aku bakar umah ko..hehehe;p halalkan makan dan minum aku yep..sepanjang kite jd kawan...0-0 ;p
~
~
Kak Lin...
Thnx for the present...ieda hargai sanad3,, segala pesanan kak lin..ieda simpan dalam haty sebagai panduan ieda kt kl nnti..huuu... even kite baru kenal.. tp da cm lame kenal..cepat mesra..mintak halalkan makan dan minum selama kite jd opismate... huuuu;p
last,cium n pelukkan aqila tuk ieda yep.. geram tengok budak kecik tuh!
~
~
Kak ita....
thnx for everyting..segala nasihat nan semua2 nye ieda simpan wat kenangan..terima kasih atas bntuan k.ita selama kite jad opismate.. hmpir setahun kite keje bersama2..semuanye ieda jadikan kenangan...huuuu;p same jgak nan diowng.. halalkan makan dan minum ieda yep... jage diri;p
~
~
Nur...
huhu...thnx for the wishes...huhu;p even da lame kenal tp mase kt aa fire larh kite jd rapat... hurm hope ko lulus ujian komp tuh..aku doakan.. nnti kawen jgn lupe jemput... huuu... da nak kawen da ko..hahhaa;p nnti lau wat keje2 packing tuh..jgn lupe makankan jeruk tuk aku...hahaha;p untuk ko gak.. halalkan makan dan minum aku yep..peace no war ;p
~
~
~
Lastly...kowang tlong sampaikan salam aku wat A.A'ai,A.nizam,Man,Rais,A.Madir,A.ijul,Aida Dan Ida.... huuu..ta sempat na jumpe diowng...huuu:)
THNX FOR EVERYTHING !!! Love u all so much.. jumpe lagi:)



ieda simpan pic2 kite kat tioman nan bowling..tuh r last kite kuar same2...huhuhu;p
pape pun mase kite happy giler... sebab dapat same2 g holiday..sweet memory kite...papepun kowang mmg terbaek... :)
~
~
~
Salam Sayang :
Ieda Orked :)

No comments:

Post a Comment