Pages

January 12, 2011

tentang perasaanku...

aku takkan lelah menunggu...
hingga waktu ajal menjemputku...
takkan pernah sesalku menunggumu....
aku harap terus menuggumu..
hingga nanti aku terbaring...
sampai mati aku tetap menunggumu...
***********
sayang bucuk sanad2.. next week shaye da gerak kL...
nnti bucuk sowang2... so jgn nakal2 ye syg!...
shaye taw bucuk pandai jage diri.. jgn risau pasal shaye yep... shaye g sane nak belaja...;p
~
~
~
~
New year, New Spirit, New Life..
but stil Ieda/Jue yang same.... yeaaah...
yang penting.. No NEW BF...haha.. bf still Mohamad Sazwan Shaye!!;)
~
become a student!
yeaahhh..stdy rajin2...lalala;]
buktikn aku leyh berjaya.... amin..
doa mak nan abah sentiasa mengiringi aku kat sane nanti.. yeahah:)
~
~
~
pesanan kepada diri aku :
* be a good gurl...
* Belaja rajin2...
* Jangan nakal2 kat sane ye [pesanan shayang shaye kpd shaye ]
* Ingt pesan Mak & Abah...
* Menjadi anak Yang baek.. amin...
* buat yang terbaek..grab peluang yang ade...
* lastly... Ieda Buleyh!! yeaaahh:)
percaya pada diri sendiri!
~
~
terima kasih kepada yang memberi sokongan!...
~
Abah , Mak, Akak & Abg... :)
Shayang Shaye [ mohamad sazwan ]
kawan sampai mati shaye... zaty,nyna,nad,k.iema,efa,wanie,ila dll [thnx support aku ]
kawan2 seperjuangan.... :)
~
~
actually tajuk post nan post aku tade kene mengena erk..hahaha.. tu tajuk lagu baru blog aku..wakaka...:)
~
watchaaa~;p
: ieda.orked :

No comments:

Post a Comment