Pages

January 22, 2011

round the rawang!

hai2...selamat malam.. haha..terase ari ni nak update blog...hahaha;p
bukan nak update mane pown an... ak nak tnjuk pic je..wakakaka;p
seharian berjalan bersama cik zaty wif her family...huuuu;p
syokkk..besh2... have fun babe... huhu... destinasi 1st mase g air terjun kat area2 umah die...
air terjun serendah... huuu..xleyh na mandi coz x bawak baju lebeh...hehe..so jalan2 amek pic je r an...tu pun da puas bergambar...
~
~
~
pas luch jep.. ibu die ajak g bowling at selayang mall...uhuhu... so sekali lagi berjalan... hurm..berjalan saja aku nih... baru je duk KL..ahaks....;p
thanx to family zaty kerana membawa shaye jalan2...:)
~
~
~
zoom ye pic2 kami nih..haha..even banyak pic aku... hahaha;p
suke r an..blog aku..hua;p
~
~

at the wangsa bowl selayang mall :)



me wif zaty !



again...hahah;p..bergambar saja!
~
~

inilarh air terjun nye.geram je tgk air tuh..haha..rase nak mandi!

sempat g posing be4 balik....;p
(credit to zaty for the nice snap)



nak kate budak kecik.da besar da..huhihi.. tpi besh!hahahaha;p


nice pic!!!..like3...so much~~hahaha;p
hurm da leyh jadi model..wakakaka;p
pape pun fun jep duk umah zaty kayh... thnx babe...tade r aku busan sanad3 duk hstel~;p
~
~
~
badan penat... mate nantok...
chow~~
salam....
sok balik kampus... entah bile tahun aku leyh on9....hahaha;p
~
~
~
: iedaorked :

No comments:

Post a Comment