Pages

June 4, 2011

teman tapi mesra ♥

huuuuuuuuuuuu agak berhabk blog aku ni.. bile lah aku nak aktif berblog :)
hahah.. tunggu ade story hot kot..hehee;p

haha.. tengok title post pun cam berbunga2 je haty ni kan.. haha.. ape leyh buat...
ade orang nak ber'teman tapi mesra' dengan aku.. heee;p
woow! xpernah pun teman tapi mesra nih...
ikutkan malas nak ade kaitan dengan semua ni.. heee;p

bak kata BFF aku ::
' tak perlu mencari... '
jadi aku tunggu je.. so panggilan malam tuh betul2 wat aku hepy..
biarlah die rase aku macam terpaksa cakap dengan die..
aku nak die tahu yang aku ni seyes :)
even penat sekalipun.. huuu ...
so aku accept je lah ...
tapi kan aku kurang faham ape itu Teman Tapi Mesra : ttm :
dan si dia cakap kawan kenal haty budi.. haha.. kelaka...
pape pun perasaan sayang tuh still ade.. so layan :))


oke done :)

No comments:

Post a Comment