Pages

June 21, 2011

. bila haty ada taman .

ayat pun da berbunga2 an.. HAHA.. ape pun tableyh la aku nieyh.. bukan nye ape nak story sket pasal haty.. cewaaahh..betul la cakap orang... baek pergi kat orang yang sayangkan kita.. so aku tahu die sayang aku.. dan aku sayang kan die lagi..jadi keputusan untuk kami together balik tu tebal kot.. sebab aku xde sesape selaen die ... dan die xde sesape selaen aku.. dan aku percaya aku bahagia dengan die.. da 3 tahun da aku nan die... huuuu.. mengharapkan yang terbaek lepas ni.. harap2 doa kami dimakbulkan.. dan akan cube faham dan memahami between us... hope soooo :)

tak sangke pertemuan yang singkat aku dan die ari tuh.. da wat kami pikir panjang pasal relationship yang kami declare as TTM be4 nih tukar ke yang lebeh baek.. huuuu.
segalanya berjalan dengan lancar.. HAHA.. harap lepas niyh aku dan kau sedia harungi semua nya oke !! saya sayang awak! teeeeeeet :)
yang lame da bersambung balik! aku tetap bersamanya! :)
Alhamdulillah .....

**************************
iloveyoumorethanyouloveme!! :)
♥ sayang

. Tatatata .
. mizz eda .

2 comments:

  1. alhamdulillah. bahagie kmbali. suke suke. bole la ke jinjang pelamin pasni. hehe

    ReplyDelete
  2. hehe...amin! harap2 la cm tu..thnx babe! ak nak kau dulu la. ak belaja g! hehe

    ReplyDelete