Pages

June 5, 2011

d.a.t.i.n.g ♥

location : Taman Tasik Kluang
time : 1700
date/day : 05.June.2011/sunday :)

*******************

mesti dimulakan dengan pic aku larh an~ ;p

wooot! tengok pic je da tahu kan aku kat mane ? haha.. of cos larh.. berjalan2 menenangkan pikiran bersama2 ttm aku :)
tengok pic cam happy semacam je kan..
[badan pun da naek..senang haty duk nan mak! nak kurus!]

let check out! hahaha
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaa! :))

aku lagi ? entah bile nak smpi turn ttm aku nih.. sabor jelah yep awak! :)
jeti yang agak usang! haha;p
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
malu larh nak tunjuk! haha.. [gedik nye!]
~
~
~
~
~
~
~
~
~


thats my TTM ~ sory letak pic awak ye.. saje nak ceriakan blog saya :)
nama dia iwan :)
tibe-tibe !
[ doakan jodoh kami kuat oke ]
~
~
~




pic ni agak gedik di situ yah! sebab aku pinjam die punye ray ban :) haha..
sekali pakai nampak cm daten tak ? ahaks! perasan an.. die yang cakap!:)
haha.. ape2 pun die suke pic aku yang nih! terima kasih!
* kredit to awak :) wink3~ <3
-
-
-
-
~
~
~
~

ni pic yang aku dan dia... haha.. sape snap ni? nmpk cntek larh! haha.. pasan jap~
nampak tak keserasian disitu? jangan salah anggap oke! hahaha;p
~
~
~
: walaupun hujan renyai2.. ia x mematahkan semangat kami untuk berjalan2. mengelilingi tasik itu.. haha... agak poyo an ayt aku.. haha lantak lah.. blog aku :

. ok done :) .
. end .

4 comments:

  1. hahaha...kau sweet jugak.. heee;p
    suke3 jugak...

    ReplyDelete
  2. untungla die de ttm..couple je la balik weh..lalala

    ReplyDelete
  3. hahaha..jauh lagi perjalanan..selesa macam ni..hehehehe ;p

    ReplyDelete