Pages

April 13, 2011

renungan terakhir...

hari ini hujan.. seakan mengerti ape yang aku lalui sekarang... aku tak tahu keputusan ape yang aku da buat malam tdi.. aku rase aku da melukakan haty awak... tpi sekurang2 nya dia faham haty aku... kerana haty yang sakit nih susah nak di ubati... aku bukan x sayang.. 3 tahun bersama dia.. segal kenangan manis.. susah senang.. aku lalui bersama nya.. pergorbanan dia ke KL semata2 nak menjaga aku sepanjang aku di Latihan Industri amat ak hargai..setiap mase akubersama2 nya.. menyelesaikan masalah dengan nya.. susah senang aku bersama.. aku tahu sangat sakit tuk menghadapi semua nih..tetapi semua nya ketetuan yang maha ESA.. aku hanya mampu merancang.. DIA yang menetukan.. sekiranya dia da ditentukan bukan jodoh aku,pertahakanlah hubungan macamne pun,die tetap bukan untuk aku.. dan sekiranya jodoh aku ditakdirkan bersamanya berpisah macam mane pun.. aku tetap akan bersamanya... aku percaya kepada Qada' Dan Qadar.... ;)


AWAK.... dan juga penah ku panggil sayang...
saya mintak mintak maaf sekiranya selama ni sepanjang kita kawan saya ade melukakan haty awak.. saya tahu saya x sesempurna mana.. tapi ketahuilarh saya sayang awak..bukan tak sayang.. 3 tahun 6 bulan saya bersama awak.. segala manis dan pahit kita bersama..
saya akan ingat sampai saya mati...
DOA semoga awak menemukan kebahgian... dan saya minta maaf kerana tak sempurna membahagiakan awak...
saya harap awak memafkan segala kesalahan saya dan halalkan makan dan minum saya sepanjang saya dengan awak...
awak jage diri baek2.. awak berhak untuk bahagia...
jangan wat kerja terlalu berat dan awak juga memerlukan rehat...
makan ikut masa oke..
jangan minum nescafe...
jage family awak baek2...
dan yang penting...
saya memaafkan awak dan terima kasih kerana pernah menyayangi saya selama ni...
TERIMA KASIH....

*********************


No comments:

Post a Comment