Pages

April 9, 2011

khas untuk awak...

khas buat yang pernah aku sayangi dan sehingga kini aku amat menyayangi nya ::

sy buat semua ni untuk awak... saya tahu awak cintakan dan sayangkan saya sgt2... da sayay pun mcm tuh... tpi ape yang ade kt haty saya ni bukan mudah nak diubati... biarlah awak nak cakap saya nih jahat mcam ne sekalipun... terpulang pada awak.. saya redha... kerana semua tuh menjadi salah saya...
saya lepaskan awak untuk orang yang lebeh baek dari saya... kerana semuanya ketetuan yang maha ESA.. sekiranya awak untuk saya... saya tetap untuk awak.. tu yang penting.. ade jodoh x kemane... ingat...;)

P/s dari saya untuk awak...
* makan ikut mase.. jgn terlalu wat kerja2 berat kayh..
* memerlukan rehat jugak dihujung minggu..jgn asyik keje jep...
* jage family awak baek2.. sampaikan salam saya untuk mereka...
* awak tetap kawan saya kan??


ingtalah pesanan saya kayh.... saya mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki... sekiranya saya ade wat salah, tercakap kasar, makan minum harap dihalalkan... saya akan kenang kenangan kita bersama... 4ever...
semoga bertemu orang yang lebeh baek dari saya....;)

No comments:

Post a Comment