Pages

April 4, 2011

bile bf aku dapat anugerah~

haha..semalam layan ABPBH jat restoran d'eja... xpernah2 tau nak lepak kat kedai tuh smpi kul 12.. tpi disebabkan nak layan ABP.. kugagahi jugak..haha. layan punye layan..penat kot sebab seharian berjalan..haha;p

agak seronok.. tpi paling best time usop wilcha masuk dewan...haha..gamat dewan tuh dbuatnye... haha.. hanya kerana die dan johan...heee;p hurm.. tp x best nye yuna buleyh menang penyanyi popular?? urrrh.. x best lngsung tau..haha.. adoi.. naseb baek lisa ade menang.. huuu..kire ok r tuh..lalalla;p

bile diumumkan BF aku menang pelakon popular ... [ bangge jap ]..hahaha... naseb baek bukan shamsul yusof yang menang.. lau x aku bakar je dewan abp malam tuh..hak3.....

sampai penghujung nye.. heee.. apabila usop wilcha mengumumkan bahawa bf aku menang abp malam tuh..hahaha.. ape kesss...waah..bangge tau..hak4...
ape pun aku nak say congrates sebab i like ur style lar babe.. sebab u r the best actor! ;p

No comments:

Post a Comment