Pages

August 8, 2010

hari yang bahagia ♥

08.08.2010=ahad... ari ni la bwu dapt jumpe iwan.. da sebulan da.. mase bezday pun xdpt jumpe.. uhuh.. so ari ni.. dapatlah jumpe iwan.. mizz giler kat die... waaaa...:)


-


-


-


-


-


Perjalanan yang amat memenatkan... even dapat spend time wif him.. huk3... erm.. kejap je mase berlalu.. hubungan kami da masuk tahun ketiga... uish... bulan depan genap 3 tahun!... yeahhh.. aku sayang giler kat iwan... xnak da ade salah fhm.. hope pasni aku n iwan dapat menyelesaikannye if ade masalah...ish2..


~


~


~


~


~


ni cite pasal pose lak..lau ikut bulan islam.. anniversary aku n iwan 1.ramadhan.. huhuhu.. lau masuk tahun ni.. da msuk tahun keempat aku raye ngn die.. waaa.. so2 besh...:) ♥


-


-


-


berbalik pada tajuk post aku.. huhu.. g jalan2 batu pahat ari ni.. disebabkan mase singkat... ak n iwan x jd r tgk wayang.. huk2...
so jalan kat summit jew.. survey kasut die.. hehe.. nk beli hujung bulan ni...:)


~
~
Makan KFC... da lame x mam.. makan2 wat kali terakhir sebelum menyambut ramadhan....


~


~


~


DUk lepak2 kat tasik Y... erm.. byk benda yang dibincangkan.. rase da lame x berbual cm tu... fun giler2.. tgk gelagat org.. hahaha..:)




-

-

-


dan mase nak balik tu.. die anta kt bstand... erm... sedey...:(


~


~


~


dapat present dr die... x sngke... tq sayang.... for the present yang cantik sgt3...muahhhs ♥


-


-


LOVE u!!!!! sayang abg....♥

No comments:

Post a Comment