Pages

August 21, 2010

ramadhan kembali....♥

uish... da lame rase xupdate blog ni... bese la bz la.. xde mase nak update... keje melambak kat opis... ( opss keje ke... hehehehe.. ) ... So malam ni nak luangkan mase update blog & edit blog sket...
huhuhu...
~
~
~
Cite pasal puase ni... jap je kan da nak raye.. ari ni da puase ke 11... setakat ni puase still penuh lagi la.. hahaha... nak dapat wet raye dr yang tersayang kenela puase penuh.. tp buley x?? hahaha...
~
~
~
Tahun ni agak rajin la ke masjid.. solat terawih... sebelum ni wat kat kolej je.. skang la mase nye nak penuhi waktu2 yang kosong di masjid.. hehehe..
tapi malam ni x pegi la.. Ujan... hahaha.. *opsss da tertiggal bape malam erk.. rugi..:P
Banyak fadhilat nye solat terawih bulan ramadhan ni... erh.... nak jd ustazah lak...
~
~
~
Semalam g bazar kat bandar... x byk kedai la.. x mcm tahun lepas.. mungkin raye tahun ni xmeriah macam dulu kan.. bese la umur da meningkat.. tp xla tua sgt erk...:P
Besela raye2 ni kan tuk budak2 je... dulu mase jd budak2.. raye sakan.. ade r mmber yang teman aku g beraye... huhuhu....
Duit raye lak jgn cakap r.. huuu.. smpi penuh kocek baju.. berat.. upenye duit syiling je y penuh.. hahaha..:P
-
-
-
Tahun ni.. tahun keempat smbut raye ngn iwan.. huuu.. hope berkekalan aku ngn die.. sebab da syg sgt2 kat die... huuu...:P
♥ Selamat Menyambut Ibadah Puase... Ramadhan Almubarak Bulan Yang Mulia ♥
********************
ape yang aku bebel ni.. hehe.. sok2 aku update lagi ea...
sayang u alll....
Lagi sayang iwan aku..:P selingan sket...

No comments:

Post a Comment