Pages

July 30, 2010

it my day...♥

Urm... 29.julai.2010... erm.. genap lah aku 22 tahun.. waaa.. da 22 tahun da.. erm kene lebeh matang ni.. jgn jd budak2 g.. hahaha. tp buley ke.. hehe.. aku xleh la.. ttp mcm ni... =) xde pe yang berubah...♥
::
::
::
Seperti macam gurl2 len.. mengharap tuk menyambut hari istimewa ni bersama orang yang tersayang... tapi x kesampaian... aku keje... si dia pun keje..=(
Urm tapi dengan ucapan 'happy bezday sayang' pun da mencukupi... huhuhu...
sayang iwan...♥...
~~~~~~
~~~~~~
Huhuhu.. secret recipe.. naaaakk makan kek secret recipe... huhu...
Dpt gak makan kek tu... 'tiramisu+chocolate indulgence+black forest'.. beli 3 slice.. len2 perisa.. sedap tu.. huhu.. abah yang x makan kek pun terus makan secret recipe... hehehe...


Sudah dibungkus dalam kotak~~sedia untuk dibawa pulang~



kek tiramisu~



chocolate indulgence~

kek black forest~


~~~~~

Aku happy semalam.. semua nye bejalan lancar... amin.. aku harap dapat menjalani kehidupan yang baek n dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur... amin:)
Akhir sekali aku sayang semua....

Terima Kasih kepada yang wish on my bufday semalam... tq!!!!!... muaaahhhhh:)

Especially my Bf... My mOm.. My Dad... My sis n My brother....=)

No comments:

Post a Comment