Pages

September 16, 2011

k.a.w.a.n :)

kau tetap kawan aku.. kau pernah menjadi tempat untuk aku luahkan isi haty aku..
kau kawan aku. aku tahu kau kawan yang baek.
tapi kenape perlu berkata2 begitu. sampai aku terasa dengan setiap kata yang keluar dari mulut kau.. aku manusia biasa. memerlukan kawan untuk hidup.. aku tahu itulah diri kau yang sebenar. tapi tak semua yang kita cakap itu akan buat orang laen selesa dengan kita.....

bersabarlah wahai haty...
aku tahu aku masih ade kau sebagai kawan aku... yang boleh susah senang bersama aku.
sebab aku da lama kenal kau...
maafkan aku sekiranya perbuatan aku menyakitkan haty kau.. tapi haty yang terasa ni perlu ade space nak diubati....
i'm just a ordinary person babe...
aku sayangkan persahabatan ni....

smile always ye kawan...
:))

No comments:

Post a Comment