Pages

July 16, 2011

hang out !

hang out !
yang penting destinasi kali ni. kami ke MELAKA.
plan dalam fb jeh dengan cazen2 ku yang gila2 tuh kan. hehe.
balik kg last week. so plan g melaka sbtu. lepas cik SIERA balik kerja.
pergi 2 kete. so aku amek peluang la usha2 jalan ke MELAKA tuh. tup2 leyh pergi dengan buah haty. hehe;p

dengan berbekalkan JHY kan. kami smpi di melaka dengan selamat nye. hehe.
berjalan sakan la.
kami ber ENAM.
MELL. SIERA&QAYUM. MIENA. NANA. DAN AKU

huu. semua tuh cazen2 aku ye. hehe. malas nak story panjang2. tengok pic jeh lah ;p
~
~

*kami ber ENAM :)

ALL THE COUSIN :)



berlatarbelakang kan kapal terbang!

berlatarbelakangkan kereta api !

propa jeh lebeh! haha. #muke aku sgt kelaka!

A famosa. penat mendaki. ;p

depan A famosa !

now kami di Padang Dataran Pahlawan :)
tanpe dua org lagi. sebab mereka dating! HAHA;p

* pic2 ni di ambil atas jasa kamera Cik Miena kita ye. hehe trimas!!


lastly. ni pic aku oke. diambil melalui HP tersayang tu jeh. hehe :)

oke done! the end. tak larat nak upload bnyk2. haha...
so ni jeh. selebeh nye. tgk FB jeh! :)

' the best hang out on this semester break! '

. edaa .


No comments:

Post a Comment