Pages

March 9, 2011

jiwa yang tengah kacau~

hai2 readers.. ari nih rase ak nak sgt update blog..sebab rase da berhabuk da blog aku nih..bese r..kt kl nieyh tade wifi.. cian aku..len r kt umah tuh... [padahal kt umah pun x update] hahaha.. sebelum tuh meyh kite same tiup2 blog kite nieyh...huuuu.. biar bersinar2 sket.. haha.. ape2 je larh.. stat pada tajuk post aku kayh!

Mood : Jiwa Kacau Part 2...

Situasi : bagai digantung tak bertali [ HAHA..ade ke?]

semalam dari ari ni aku asyik pkir apekah status aku di haty die sekarang..even ak da wat die sakit haty n kecewa dengan aku.. tpi ak still rase sayang kt dye... tpi semua tuh da terlepas.. hanye kerana kecewa dan sakit haty dengan sikap dye terhadap aku.. so biar ak yang tanggung semua nih.. tapi yang menjadi masalah nye.. ape status ak sekarang nih???

single??

still in a ralationship??

entah larh... kusut pale otak aku pkirkan nye.. bak kate mak.. aku masih mude nak menghadapi semua nih..kerana aku mash belum kenal dunia luar... if aku untuk die ak terima.. dan if die bukan untuk aku aku juge terima dengan rela haty... aku da mlas nak pkir.. yang penting aku fokus on stdy....

*************

lagi satu aku susah haty pasal duit kat bank aku ade 19,000.. huiii.dari mane ak dapat duit manyak tuh..adoi.. sape masukkan tuh..wat susah2 je.. t aku akan belanje kawan2 aku..huahuahuhauauah... ngarut je... diet..yeahh leyh diet da..;p sebab duit dalam bank ade 19,000..hahaha.. terbaek!;p

No comments:

Post a Comment