Pages

December 8, 2010

lagi dan lagi~

hai...huuu;p
rase da lame jugak x update blog..hehehe..
terase nk update lak ari ni...
~
~
~
ari ni agak tension kt tmpt keje....
disebabkan seorang budak tu... aku kene hentam...
ade ke ptut?
tk patut an.. sakit giler hty...
pasni jgn harap r aku nak tlg ko lgi...
sendiri mau ingat larh bebe... aku tlg be4 ni pun.. bukan ko nak hargai.. makin bikin gua panas ade!!...huuu;p
~
~
~
So ari ni balik je keje call sayang aku...
sebab die x bape shat.. satu hary x reply mesej.. keje atau tidak??huuuu;p
lepas cal die,, bawu lega haty.. die da semakin sihat.. siap order pizza nan mak die lagi..
manje nye iwan!! hehehe:)
~
~
~
semalam pergi makan kfc nan kawan2 sek lame..banyak benda kitorng bualkan... bese r lame x jumpe..
huuu sekali da jumpe riuh rendah kfc kluang mall tuh..
pecah dengan gelak tawa ktorang...hahahaha!!
~
mmg happening giler.. even kami berempat jek.. sebab semalam cuti maal hijrah.. ingtkan ramai y cuti.. upenye kami2 jek cuti..hehehe;p
ni pic kitorang kt kfc ... hehehe.. captured by w595 aku~~sweet sanad3!:)




iefa nan jubed!


ila,iefa,alice & jubed

~iefa, alice nan aku..
~
suke sgt2 pic ni..sweet..hehehe;p
~
~
len kali kite kuar lagi yeppp:)
~
~
~
iedaiwan



No comments:

Post a Comment