Pages

September 23, 2010

lagi... lagi... raya!!

Ehm... rase cm da lame x update blog.. tapi mmg da lame pun.. xde mase la.. hehe.. besela orang bz wat preparation raye.. hehehe...

Erm raye tahun ni agak x meriah.. sebab xde anak sedara yang balik.. tahun ni diowang beraye sebelah sane r...huuu... tapi x de r busan sgt pun sebab raye pertama petang da baik sini.. yeah...;p

~
Ni la pic kami di pagi raye.. hehehe :)


~

~

Raye tahun ni byk gak program nye.. raye kedua da balik kampung da.. pergh.. jangan cakap r.. jem giler2.. sesak.. naseb bek kete auto.. x r penat sgt kan..hehe... padahal bukan aku yang drive pun..hehe;p..

~

Program 1st ialah malam BBQ dirumah atok.... huuhuhu.. rase2 diowng plan pun last minit..hehe.. so cam kelam kabut sket r...;p tapi semua berjalan ngan lancar sgt2... happy wif my cazen2 n aunt...;)

~

~

~


~

Next program... yeahh.. majlis pertunangan cazen aku.. iaitu kak Mar... di hari raye ketiga ;)
erm.. lagi r besh.. dapat kumppul ramai2 even lambat sgt tggu rombongan dari pihak lelaki..ahaks...!!!..

~

~

~


Sesi bergambar...yeah...:P

~

~

~



Cazen2 aku yang single2 lagi.. bersama makcik dan my atok :)...


~

~

~

Ni la Kak Mar.. Cazen aku punye majlis.. meriah tak?? ;)....



~

~

~




Cazen aku yang sebaya dengan aku.. hehehe.. :) comel2 kan cucu tok peah.. ehehehe...:)
Semua single2 lagi ... hehehe.. tapi ade r sowang diantara kami da de ikatan.. xlame lagi majlis dye plak...ehehee:p

dari kiri : along, Bibah, Ieda & Amina :)


~

Itu Saja tuk setakat nih... hehe.. line internet x btul la...:)

~

~

~

:: One.Ieda ::


No comments:

Post a Comment