Pages

June 23, 2010

life as teenagEr @T kktM ~

Pas abes SPM... Tggu punye tggu dekat 2 bulan lebeh,tibe2 stu ari dapat surat dri sek... Dpt form 6... semua kawan sperjuangan ku juga sama.. Wany,Iela, N Ifa... MAsing2 nak dfTAr form 6.. tapi aku nGak mahu dOng~ Huhuhu..Mak cakp tggu je dulu,mane la tau dpt smbung mane2 nti.. hehehe.. :)
One day,..Hehehe(speaking lak).. aku dapat tawaran ke IPTs.... lalala.. Kolej Kemahiran Tinggi Mara,kelantan~~ Fuiiyoooo Jauh tu~ikutkan xnak pge,tp demi stdy n mase depanku.. ku gagahi jgak~~tarIkh kEramat 26.6.2006,aku sampai di kelantan~:)

My KKTM Logo~~


SepanJang 3 taHun Ku diSana~iNi Lah rakan2 seperJuanGan ku~ :)Love u ALL :)

Roomate Yang suDi bersame2 akU sepanjanG 3 tahUn.. Yang berkOngsi suka duKA bersamaku~ (Ieda,Nyna & Zaty)




nI cite pasal dak kelas aku lak... huhu.. x ramai pun... 9 gurls n 10 boys only~ Mekanikal A~ pIc the boys tu Ade kat ats la ye.. xde la Pic diowNg y len coz dalam burn Cd~:P



Ni half dri gelagat2 The gurL mecHAnIcal StUdent~~:P

gelaGat kamI di BenGkel... huhu BIle the gurL of MEcky masUk benGkel*:P

Yang ni Lak,bile semaNGat nak wat amaLi hydrauLIk* :P~~




bEfore kami semua menInggaLkan kktm... Kami semua berpakat tuk wat maJlis maKan MALam bersama2 semua STudenT batch 06-09.... tHe dInner diadaKan di dewAn besar KKTm Pada 14.Nov.08 (sbLum kamI menJalaNi L.I)~~* :)


(aLL of them studenT mechaNicaL tecNOlogy desIgN&draughting batch Jun06-Jun09~4EVer~)


Next SToRy~~ :P



Banyak kenanGan aku kat kOlej... Lalala.. & The best Memory when kitorang Grade... after 3 years stdy together2.. tIbeLah saat PalinG iNdah daLam liFe as a stUdent... convocatIon day k.a.m.I~~14.Mac.2010..:)


StudeNt mecKy A together aGain a convocatiOn day~~:) sweet nYe~~


14.mArch.2010..HAri penentu aFter 3 yEars we stdY @t KKtm,Pasir Mas,KelaNtan*:P... Ini La Yang kami Nantikan seLama Ni.. SegULUng DIPLOMA~~dOakaN kaMi semUa BerjaYa daLam hIduP..AMIN....:)


We Are The ChamPION~~!!! :)






LastlY....AKu teTap xKan Lupekan keNanGan kite di KKTM seLama 3 taHun~~Lalala.. Hope KoraNg pun mcm Tu jGak~ Erm,Hope Kite seMUa daPat menGejar Cita-cIta2 masIng~amIn.. Keep In Touch~:)

To All student MechanIcal DesiGn & DrauGhtIng (cLass A).. mAAFkan seGala SaLag SilAP aku selama kite jD memBer n classMate~saYang KoranG n Mizz u aLL~ JUmpe Lagi biLe de rezekI...
To mY rooMate Zaty,Nyna,Aimi N k.tie... HOpe segaLa kenanGan kite satu biLik akan menjadi kenaNgan terindaH even ade YanG dianTAra kite kadaNG2 seLIsih Fham~tp semUa tu da beLALu kan~..sO kite teTap KAwan~:)
~kuADAkamu~:P

No comments:

Post a Comment